مدت زیادی است گوگل تبدیل به فضایی شده که افراد زیادی هرلحظه درحال وارد کردن اطلاعات و تولید محتواهایی با بینهایت موضوعات مختلف هستند . علاوه برآن کسب و کار هایی براین بستربوجود امده اند که هرکدام محصولات خود را تولید میکنند . انها نیاز دارند که خود را از میان این فراوانی وبسایت خود را بالا بکشند تا دیده شوند .

اما کدام یک از آنها به چشم مخاطب می ایند ؟

در ادامه بیشتر به این موضوع میپردازیم . باماهمراه باشید .

seo

لیست موضوعات

خبر خوش این است که هرچیز قاعده و روشی دارد . در رقابت سنگینی که وجود دارد باید دانش خودرا بالاببریم دیدگاه های قدیمی که تا حد محدودی به ما رشد میدهند را به روز کنیم .

در ادامه به معرفی اصطلاحاتی میپردازیم که مانند تکه های پازل هستند هرکدام به خودی خود بسیار مهم اما درکنار هم قدرتمند میشوند و تاثیرخود را برجای میگذارند وبا کنار هم قراردادن تکه ها به مهم ترین استراتژی موفق شدن در کسب و کار میرسیم : سئوی خارجی

سئوی خارجی اقدامی هوشمندانه

نام دیگر سئوی خارجی سئو (off_page)است .
علت این نامگذاری ، مجموعه اقدامات و کارهایی است که در خارج از وبسایت با هدف شناساندن بیشتر کسب و کارشما انجام شود . در یک کلام سئوی خارجی مهم ترین هدفی که پیش میگیرد این است وبسایت شما دفعات بیشتری توسط بک لینک ها و موتور های جستجوگر معرفی میشود .

دیده شدن شما فاکتور مهمی است که گوگل به وبسایت شما براساس آن رتبه میدهد . این امر با معرفی شدن در شبکه های اجتماعی که برای ان هزینه ی تبلیغات داده میشود کاملا متفاوت است .

گوگل براعتبار سنجی وب سایت و از همه مهم تر محتوای آن از ابزار سئو خارجی استفاده میکند . سوالی که پیش می آید این است که چطور نظر گوگل را جلب کنیم و محتوایی سئو شده داشته باشیم؟

 

سئوخارجی راهی عادلانه برای سنجش اعتبار شما

کسانی که به اصول سئو خارجی مسلط اند به خوبی با نحوه عملکرد موتور جستجوی گوگل اشنا هستند . امروزه با وجود گوشی های هوشمند میتوان گفت همه با موتور جستجو گر گوگل اشنا هستند و از آن برای جستجوی مطالب استفاده کرده اند . برای درک عمیق سئو خارجی نیاز به اگاهی بیشتر از عملکرد موتور جستجوگرداریم .

صفحه ی گوگل را باز میکنید جمله ای را سرچ میکنید و در چند ثانیه به راحتی هرچه تمام تر تعداد زیادی سایت و مطلب برروی صفحه کامپیوتر شما به نمایش درمی آید . همیشه به سادگی از کنار این سوال زیر رد میشدیم ، سایتی را انتخاب و به خواندن ادامه میدادیم .

حالا که قصد راه اندازی سایت خود را داریم بسیار حیاتی است که سایت ما در صفحه ی اول حتی گزینه های اول که گوگل پیشنهاد میدهد باشد . این یک رقابت بی دلیل نیست . دلیل این است که مخاطب به سرعت مارا پیدا کند . سوال اینجاست موتورچطور و برچه اساسی به سایت ها ترتیب میدهد؟ چرا گاهی اوقات یک سایتی در صفحه ی دوم نمایش داده میشود و گاهی درصفحه ی اول؟

بعد از بررسی تشابه محتوا به مرحله ی سوم میرسیم . دراینجا اصطلاح رتبه یا رنک مطرح میشود .موتورجستجوگر طبق روش هایی که از قبل تعریف شده اینبار تلاش میکند صفحه هایی را بالا بیاورد که رتبه ی بالاتری دارند .

گوگل کلمات کلیدی استفاده شده ، تعداد تکرار آن ، ارتباط سایت ما به صفحات دیگر را در حافظه ی خود نگه میدارد . دربستر اینترنت بینهایت وبسایت یا وبلاگ دیگر وجود دارد که آن ها را از لحاظ تشابه به کلمات کلیدی و فاکتورهای دیگری که اشاره شد ، مورد بازبینی قرارمیدهد .

با سرچ جمله ای توسط کاربر ، ابتدا معنی و نوع تلفظ را تحلیل میکند . درمرحله ی دوم از صفحاتی که مربوط به کلمه ی جستجوشده ی شما است بازدید میکند . نصف بیشتر راه طی شده است . محتوای هرسایت اصطلاحی به نام چگالی کلمات کلیدی که مقیاس مهمی برای موتور جستجوگراست دارد .

چگالی به معنای میزان تکرار کلمات کلیدی در یک متن است . میزان ان بهتر است متناسب باشد نه زیاد نه کم . اشتباهی که بعضی افراد مرتکب میشوند بکاربردن زیاد آن است . اینکار نتیجه ی عکس دارد و به سئوی خارجی شما که کمک نمیکند هیچ موتور جستجوسایت را به عنوان هرزنامه (اسپم) تشخیص میدهدو فعالیت را محدود میکند .

این موتور از مرحله ای که صفحه ی خود را راه اندازی میکنیم و محتوایی درآن قرارمیدهیم ، شروع به بررسی مطالب آن میکند . این اطلاعات با اطلاعاتی که ما در ذهن خود تصور میکنیم متفاوت است .

مزیت استراتژی سئو بالابردن رتبه ی وب سایت

میزان رتبه با عدد نشان داده میشود . این عدد متغییر است و دلیل اهمیت آن چیست؟ برای گوگل مهم است که کاربر از مطالب راضی باشد و بامعیاررتبه اطمینان پیدا میکند که این صفحه مطالب سودمند و ارزشمندی دارد و البته نهایت حمایتش را از سایت با در صدر قرار دادن آن میکند .

تصور کنید روزانه سیل زیادی از افراد وارد سایت شما میشوند . اگر مطالب تخصصی اموزش میدهید ، بازدید سایت شما بیشتر میشود . اگر محصولی را ارائه میکنید فروش شما بیشتر میشود . این روند با هربار تولید محتوای سئو شده شما ادامه پیدا میکند . مردم اعتماد میکنند و این چرخه تا بینهایت ادامه پیدا میکند .

seo

معرفی روش بالا رفتن رتبه وبسایت

تا اینجا متوجه شدیم گوگل حامی وب سایت هایی است که توانمند و سودمند هستند.اما سنجش عیار محتوای شما به اینجا ختم نمیشود . نظر وبسایت های دیگر مربوط به حوزه ی کاری شما در تعیین رتبه مهم است . آنها باید محتوای سئو شده ی شما را براورد و بپسندند . این فرآیند از طریق بک لینک ها در سئو خارجی انجام میشود .

بوجود اوردن بک لینک در سئو خارجی چگونه به افزایش رتبه کمک میکند؟

بستر اینترنت و حتی شبکه های اجتماعی پر است از لینک های مختلف ، این واژه در عمل به معنی هدایت مخاطب ها به سمت وبسایت شماست . شما نیاز به ابزار بک لینک دارید . بالاخره مخاطب باید از طریقی شما را بشناسد .

بک لینک ها جذاب ترین و مهم ترین قسمت از سئو خارجی هستند و اگر تمام مقاله را با عجله ادامه دادید تا بفهمید بالاخره چطور میشود رتبه سایتمان بالا برود، در این قسمت توقف کنید .

در ابتدا گفتیم باید اعتماد وبسایت ها را جلب کنید .

موضوع بسیار ساده است . لینک صفحه خود را به آنها بدهید . مهم ترین مزیت اینکار بهره گرفتن از اعتبار آن وبسایت است .

باید توجه داشته باشید که وبسایت هایی را انتخاب کنید که محتوایشان به حوژه فعالیت شما مربوط باشد و اعتبار داشته باشند!

توجه کنید که جلوی دیدگاه های اشتباه و تلاش های زیاد بایستید چرا که کیفیت بهتر از کمیت است . اینکه چند وبسایت معتبر لینک شما را پیشنهاد بدهند صدها برابر بهتر و موثر تر از وبسایت های نامعتبر و لینک های زیاد است .

در اخر باید بگوییم که مقوله سئو خارجی یکی از مهم ترین موارد در سئو سایت است که نمیتوان اهمیت آن را نادیده گرفت . شرکت اسپانتاوب با سالها تجربه در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت میتواند در این راستا به شما مشاوره بدهد .

درخواست مشاوره

اگر دوست دارید فروش محصول یا محصولاتی را در سایت خود بالا ببرید، یا خدمات خاص خودتان را به افراد بیشتری در جامعه معرفی کنید، بهینه سازی موتور جست و جو یا همان سئو سایت یک راه حال بی بدیل است. برای اطلاع از شکل فرآیند سئو و نتایج مثبت آن برای کسب و کار مجازی خود، با ما صحبت کنید. بدین منظور فرم درخواست مشاوره ای رو در اختیار شما قرار دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *