افزونه یوست سئو ابزاری است که راه را برای سئو سایت ها هموار می کند که نتیجه ی ان محتوایی ارتقا یافته است. همچنین کار هایی را بر عهده می گیرد که در سئو نقش موثری دارند.
از انجایی که یوست سئو در یکی دو جمله خلاصه نمی شود تصمیم گرفتیم در این مطلب ان را به طور کامل ان را بشناسیم.

امیدوارم با خواندن این مقاله سواات در ذهن شما برطرف شود .

افزونه یوست

فهرست موضوعات

تعریفی جامع از افزونه ی یوست سئو

داستان ازین قرار است مدتی از ارتقای ساز و کار کنترل بر محتوای وردپرس می گذرد. امکاناتی اضافه شده تا افزونه ها بتوانند بهتر نقش خود را ایفا کند که این تغییرات در تعداد بالایی از انها اعمال شده است. گاهی در دل یک امکانات خاص، صد افزونه نهفته می باشد.

 اینبار صحبت از برگزیده ترین انها به نام یوست سئو می باشد تا بتواند کار ها را برای وبمستر ها در جهت بهینه سازی سایت راحت کند.

 به منظور اینکه بتوانید با این ابزار ارتباط برقرار کنید، قصد داریم در ابتدا از خصوصیاتش شروع کنیم. بعلاوه در این میان با نکات اموزشی هم ، بحث را شفاف تر می کنیم.

یادگیری افزونه ی یوست سئو با معرفی چند ویژگی

حتما در جریان هستید مدت هاست سئو با افزونه های فراوانی کار خود را پیش می برد که افزونه ی یوست سئو ، کارامد ترین و دوست داشتنی ترین در میان انهاست که بخاطر امکانات جالب و کاربردی که در اختیار متخصص سئو می گذارد، به این جایگاه رسیده است.

افزونه ی یوست سئو با دو علامت سعی می کند به شما وضعیت را هشدار دهد. هر کدام از علامت ها با رنگ های قرمز، نارنجی و سبز مشکلات یا ایده ال بودن اوضاع را اطلاع می دهند. هر کدام از انها به قسمتی اختصاص دارند که درادامه توضیح خواهیم داد اما در همین ابتدا بدانید، محتوای بهینه تر رنگ علامت را به سمت سبز می برد.

افزونه یوست

پست ها و صفحه را هدفمند می کند

از میان خصوصیات دیگر افزونه ی یوست سئو، این مورد در راس قرار گرفته است تا کمک کند هر بار در تعیین کردن تگ ها و متن هر پست و صفحه ، کار اسان تر پیش برود.

مرور صفحات در موتور جستجوگر گوگل

اهمیت دارد که سایت شما با چه شکل و شمایلی خودنمایی می کند. پس قسمتی در افزونه ی یوست سئو در نظر گرفته تا شما را در جایگاه کاربر قرار داده و از دید او صفحات و موقعیت سایت را در موتور جستجوگر نشان دهد.

 پس متن متا بنویسید، عنوان ها را جایگزین کرده و به خروجی راضی کننده نزدیک شوید. برای بالارفتن نرخ کلیک ، سعی کنید حتی اگر سایت ظاهر خوب و زیبایی داشت، باز هم بر روی ایده های بهتر کار کنید.

البته چندین قالب در وردپرس تعبیه شده اند تا عنوان ها و متن متا را کم و زیاد کرده و تصحیح کنید اما تفاوت یوست سئو در اینجاست که اگر تصمیم به تعویض قالب گرفتید، متن متا دست نخورده باقی مانده و کامل منتقل می شوند.

افزونه یوست

افزونه ی یوست سئو و نقد عملکرد شما

یوست سئو، مانند استادی ماهر می ماند که از نحوه ی عملکرد شما در سئو انتقاد می کند. سپس تمام ایرادات را در میز کار به شما گوشزد می کند پس اگر داشبورد شما خالی بود، کار خود را خوب انجام داده اید.

مرور محتوا در شبکه های اجتماعی

 اینکه نمایش مطالب در شبکه های اجتماعی به سلیقه ی شما نزدیک باشند، انتظاری است که براورده شدنش بدون افزونه ی یوست سئو تقریبا غیر ممکن است. بخصوص که هر شبکه ی اجتماعی با ایجاد کمبود در کاراکتر ها و سایز ها، توقع دارد انطور که خودش می خواهد محتوا ها به نمایش در بیایند.

اما افزونه ی یوست سئو در بخش کارت های خودش به خواسته های شما اهمیت داده تا بتوانید محتوا را از قبل در بخش ویرایشگر وردپرس مرور کنید. هر کدام از کارت ها، دست شما را با مدل های گوناگون برای محتوای شبکه اجتماعی، باز می گذارند که همه انها ظاهری خوش و دلنشین به پست ها می بخشند.

تازه با پرداخت هزینه در افزونه ی یوست سئو، اوضاع بهتر هم خواهد شد طوری که قبل از بارگذاری پست، می توانید ان را مرور کنید.

محتوا را هدفمند می کند

بهینه کردن محتوا بزرگترین منفعتی ست که یوست سئو با سه قسمت زیر به شما می رساند.

افزونه یوست

قابل فهم شدن نوشته ها

این قسمت با پیشنهاد کردن راهکار هایی، تلاش می کند، متنی بسازید که راحت تر خوانده و درک شود. برای مثال هنگام نوشتن ممکن است به طولانی شدن متن ها توجه نکنیم و باعث شویم کاربر متن را نصفه نیمه رها کرده و ناخوداگاه به بدنبال پاراگراف های کوتاه رفته و فقط بر انها تمرکز کند.

چراغ های افزونه یوست سئو که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، در اینجا طبق میزان خوانایی عبارات، به رنگ هایی مختلف در می اید. همچنین با یک نشانه ی پیکان مانند سعی می کند برای متمایل شدن رنگ چراغ به سبز، با ارائه ی جزییات بیشتر راهنماییتان کند.

تمرکز بر کلمات کلیدی

یوست سئو در این قسمت از شما می خواهد کلمه ای کلیدی اعلام کنید تا بعد محتوایی هدفمند را طبق ان بچیند.

 اگر فردی مبتدی هستید ممکن است از هر روشی استفاده کرده تا رنگ چراغ را به سبز نزدیک کنید. توجه کنید زیاده روی در بکار بردن کلمات کلیدی موجب صدمه زدن به سئو خواهد شد. فشرده کردن تعداد بالای کلمات کلیدی در یک متن ، از دید گوگل اقدامی مطلوب نیست و با پایین اوردن رتبه پاسخ داده خواهد شد.

در کنار این خط قرمز ها، یوست سئو پیشنهاد های سودمندی هم ارائه می کند. از جمله انکه هر صفحه تا چه مقدار در سئو مقبولیت دارد.

بعلاوه دایره کلمات کلیدی را گسترش داده و برای هر عبارت، چند عبارت کلیدی هم معنی پیشنهاد می دهد.

تمام موارد ذکر شده، به طور همزمان شما را به طور کامل با افزونه ی یوست سئو اشنا کردند و هم با ارائه ی راهکار هایی، سبز شدن رنگ چراغ ها را که خبر از موفقیت در بهینه سازی می داد، قطعی کردند.

اما به عنوان نکته ی پایانی در نظر داشته باشید صرفا سبز شدن چراغ نباید هدف اصلی شما قرار گیرد بلکه با تلاش برای ایجاد تجربه ی کاربری بهتر می توانید محتوای پر طرفدار تر منتشر کرده و در سئو موفق شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *